fbpx

Το υβριδικό σύστημα του Jeep Avenger e-Hybrid προσφέρει σημαντική μείωση καυσίμου

Το Avenger e-Hybrid αποτελεί την πιο κόμπακτ σε διαστάσεις εξηλεκτρισμένη πρόταση στην γκάμα της Jeep με την πλέον σύγχρονη υβριδική τεχνολογία. Χρησιμοποιεί ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48V και αποτελείται από 1.200άρη κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπή. Υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh.

Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού προκειμένου να μην επηρεάζεται η ευρυχωρία της καμπίνας, ενώ στον θερμικό κινητήρα είναι προσαρμοσμένο σύστημα μίζας-εναλλάκτη (Belt Starter) ώστε η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) να γίνεται με ομαλό τρόπο.

Το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Η διαφορά στην μέση κατανάλωση φτάνει στο 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης, ενώ αγγίζει το 28% σε αστικό περιβάλλον. Ως προς τις επιδόσεις, από την στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 184χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,9-5,1λτ/100χλμ στον κύκλο μέτρησης WLTP.

Το σύστημα e-Hybrid δεν προσθέτει περισσότερα από 60 κιλά σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, γι’ αυτό και το βάρος του Avenger e-Hybrid είναι 1.280 κιλά. Αυτό βοηθάει σε όλα τα τερέν, ακόμα και στο χώμα όπου χάρη στα 20 εκατοστά απόστασης από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, το Avenger έχει κορυφαίες δυνατότητες για την κατηγορία του. Τέλος, σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν τόσο τα προφίλ οδήγησης του Selec-Terrain (ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD, SNOW) όσο και το Hill Descent Control που φροντίζει για σίγουρες καταβάσεις σε απότομες πλαγιές.