fbpx

Το Πλαίσιο δίνει λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες σε επαγγελματίες πελάτες

Σημαντική προοπτική ανάπτυξης βλέπει στον τομέα εξυπηρέτησης επαγγελματιών πελατών το Πλαίσιο, καθώς προσβλέπει τόσο στην περαιτέρω ανάπτυξη της κατασκευαστικής δραστηριότητας στην Ελλάδα όσο και στην άνοδο των τουριστικών αφίξεων. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Ελένη Νάστου, διευθύντρια Direct & B2B Sales της Πλαίσιο οι επαγγελματικές πωλήσεις αποτελούν τη βάση της επιχείρησης και είναι ένας τομέας, στον οποίο δραστηριοποιείται ήδη αρκετά χρόνια. “Περίπου το 40% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας προέρχεται από B2B πωλήσεις”, σημειώνει η κυρία Νάστου.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Πλαίσιο Pro

“Ο τομέας του B2B είναι ένα τμήμα που το ‘χτίζουμε’ για περισσότερα από 25 χρόνια. Έχουμε δημιουργήσει υποδομές για την εξυπηρέτηση των πελατών όπως είναι η πλατφόρμα Πλαίσιο Pro που απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες προσφέροντας προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Ταυτόχρονα στηρίζουμε τις επιχειρήσεις, ενώ έχουμε την δυνατότητα του next day delivery, με παραδόσεις την επόμενη μέρα, γεγονός που μας έχει καθιερώσει στη συνείδηση των πελατών”, επισημαίνει η κυρία Νάστου.

Η είσοδος της Πλαίσιο και στις οικιακές συσκευές τα τελευταία χρόνια, προσφέρει σύμφωνα με την ίδια την δυνατότητα να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στη συγκεκριμένη αγορά, υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες του ξενοδοχειακού τομέα και της εστίασης. “Αυτή τη στιγμή η κατηγορία των οικιακών συσκευών αναπτύσσεται τόσο από τις πωλήσεις σε ιδιώτες, όσο και από τις πωλήσεις σε επαγγελματίες”, διευκρινίζει η υπεύθυνη των direct sales της εταιρείας.

“Ταυτόχρονα, διαθέτουμε ομάδα 300 ατόμων που υποστηρίζουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας με τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Σε ό,τι αφορά το Πλαίσιο Pro κάθε εταιρεία διαθέτει το δικό της λογαριασμό, όπου ο πελάτης μπορεί να εντοπίσει εξατομικευμένες προσφορές και στατιστικές αναλύσεις. Πρόκειται ίσως για τη μοναδική ιστοσελίδα που προσφέρει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε τόσο υψηλό επίπεδο προς τους πελάτες της”, συμπληρώνει η Ε. Νάστου.

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης

Το Πλαίσιο αναλαμβάνει μία ολοκληρωμένη διαδικασία υπηρεσιών, όπου μία ομάδα εξωτερικών πωλητών επισκέπτεται τους πελάτες της προκειμένου να εντοπίσουν από κοινού τις λύσεις προσαρμοσμένες στην κάθε επιχείρηση ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες τους. “Στη συνέχεια το τμήμα τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε θα αναλάβει να πραγματοποιήσει την εγκατάσταση και η ομάδα after sales να προσφέρει υπηρεσίες μετά την αγορά”.

Πλαισ1

Από την πλευρά του ο Κυριάκος Στρατηγάκης Area Manager στο Πλαίσιο, αναφέρεται στο ρόλο που διαδραματίζει ο τουρισμός στις πωλήσεις και τη δραστηριότητα της εταιρείας. “Όπως όλα δείχνουν η πώληση προϊόντων σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, είναι κάτι που δεν έχει όριο”.

“Ο τουρισμός στην Ελλάδα παρουσιάζει συνεχώς σημάδια ανάπτυξης, ενώ σε συνδυασμό με την θετική πορεία των κατασκευών και την εστίαση, είναι μερικοί από τους βασικούς παράγοντες που δημιουργούν θετικό κλίμα και συμπαρασύρουν την αγορά”, προσθέτει.

Ρομποτικές λύσεις και digital signage

Στη διάρκεια της πρόσφατης HoReCa το Πλαίσιο παρουσίασε ρομπότ που προορίζονται για τον τομέα του σέρβις ή της καθαριότητας των επιχειρήσεων, δίνοντας ταυτόχρονα λύσεις και προσφέροντας διασκέδαση στους επισκέπτες. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι λύσεις digital signages, μέσω της οποίας προβάλλονται συγκεκριμένα μηνύματα προβολής και διαφήμισης σε οθόνες, με δυνατότητα διαχείρισης από απόσταση. “Ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορούμε να δώσουμε το μήνυμα που επιθυμούμε στον επισκέπτη. Τα digital signages μπορούν να τοποθετηθούν σε εσωτερικούς ή εξωτερικούς χώρους και αποτελούν μία εξατομικευμένη λύση για κάθε επιχείρηση”, συμπληρώνει ο κύριος Στρατηγάκης.

Πλαισ3

Μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων στις οικιακές συσκευές

Σύμφωνα με την κυρία Νάστου, κατά το προσεχές διάστημα το Πλαίσιο θα διευρύνει τη γκάμα του στις οικιακές συσκευές. Ταυτόχρονα, οι άνθρωποι της εταιρείας θα συνεχίσουν να στηρίζουν τις επαγγελματικές πωλήσεις, με στόχο μπορούν να ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες τις αγοράς και στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της. Ισχυρό κανάλι πωλήσεων για το Πλαίσιο αποτελεί και το online. Οι συνολικές παραγγελίες online προς ιδιώτες και επαγγελματίες πελάτες υπερβαίνουν τις 3.000 ημερησίως, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που επικαλείται η ίδια.

Πλαισ4