fbpx

ERGO: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο επίκεντρο της στρατηγικής της

Η ERGO έχει επιλέξει να θέσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Αυτό επισημάνθηκε σε εκδήλωση στο πλαίσιο τριήμερου ταξιδιού στη Στοκχόλμη για τους επιτυχόντες των Δικτύων Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών και Εταιρικών Πελατών που αναδείχθηκαν στο πλαίσιο διαγωνισμού πωλήσεων της ERGO για το 2022.

Την ομάδα συνόδευσαν στο ταξίδι από την ERGO, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Αντιμησάρης, ο διευθυντής του τομέα Πωλήσεων Στάθης Τσαούσης, η διευθύντρια τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού Ρέα Θελερίτη, ο διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών Στέλιος Βουγιουκλίδης, ο διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Μεσιτών Γιώργος Παπαδάκης, ο διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων Ασφαλίσεων Ζημιών Νίκος Σπυράτος και ο επιθεωρητής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών Νίκος Σταμπουλόπουλος.

Ο κ. Αντιμησάρης ανέφερε πως «στην ERGO στοχεύουμε σε περαιτέρω ανάπτυξη μέσω των Δικτύων Πωλήσεων μας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την παροχή κινήτρων στους συνεργάτες μας και το 2024».

Από την πλευρά της η κυρία Θελερίτη, εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι η ERGO έχει επιλέξει να θέσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίκεντρο της στρατηγικής της, προκειμένου να καταστεί πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Επιπλέον, εξέφρασε την πεποίθησή της ότι μέσω της καινοτομίας, της συνεργασίας και της προοδευτικής προσέγγισης, η ομάδα της ασφαλιστικής εταιρείας θα ανταποκριθεί με επιτυχία στις προσδοκίες των συνεργατών και στους κοινούς εταιρικούς στόχους.