fbpx

Αυτοκίνητο: Τα υβριδικά έδειξαν τον δρόμο των πωλήσεων στην Ελλάδα

Τον προηγούμενο μήνα μπορεί οι πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων να γνώρισαν πτώση, όμως τα υβριδικά αυτοκίνητα κράτησαν το μερίδιο αγοράς τους. Σημείωσαν αύξηση 8,6% καταλαμβάνοντας συνολικά το 28,8% του συνόλου των πωλήσεων.

 

Σχεδόν σταθερές έμειναν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο (-0,1%) και το υγραέριο (0%). Πτώση σημείωσαν για άλλον έναν μήνα τα αυτοκίνητα με βασικό καύσιμο το πετρέλαιο (-4,1%), ενώ το ίδιο πτωτική ήταν η πορεία των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-2,7%).

 

Η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων οδηγών για άλλον έναν μήνα παρέμεινε η Β-SUV κατηγορία με μερίδιο αγοράς 31,5% όταν όλη η κατηγορία συγκέντρωσε το 55,2% του συνόλου των πωλήσεων. Η αμέσως επόμενη δημοφιλή κατηγορία ήταν η C με συνολικό μερίδιο αγοράς 27,1% (21,4% τα SUV) και ακολούθησε η Α κατηγορία με συνολικό μερίδιο αγοράς 9,1%.